Pagina's

2011-09-11

Herfst- winter outfit Vanessa Bruno

Door even wat site's door te zoeken kwam ik op een ontwerp van Vanessa Bruno. Ik vind haar kleurencombinaties mooi bij elkaar passen, het geeft een romantische teint, beige met een kanten jurk. En die ketting met die fiets er aan, die vond ik gewoon grappig. Die zou ik best wel willen hebben! Hopelijk vinden jullie het mooi, want ik heb urenlang zitten prutsen om een boyfriend blazer in de kleur beige te vinden. Maar het is gelukt. En door de vernieuwde versie van Blogger kan ik mijn polyvore creaties zo uploaden, waardoor ik minder tijd verspil. Handig.


Vanessa Bruno autumn winter 2011 look - alike







TopShop high neck dress
$96 - topshop.com

Blazer
€40 - zalando.nl

Belstaff low heel booties
£133 - theoutnet.com

Monserat De Lucca chain jewelry
$60 - modcloth.com

Armani Exchange knit beret hat
$38 - armaniexchange.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten