Pagina's

2013-03-13

Dierentuin op je shirt?

Het is al een tijdje in, dieren dragen in de vorm van ringen of sieraden. Denk maar aan de welbekende uilenketting, pauwenring of een katholiek armbandje maar dan met kattenplaatjes erop. Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel! Door het label KENZO die een groene trui uitbracht met een leeuw erop een zijn ook wilde dierentuindieren op je shirt te vinden. Dat niet alleen, bij de H&M zag ik laatst zelfs een topje met eenhoorns erop... Stiekem zie ik mezelf daar nog wel in lopen. Maar deze trend wilde ik ook niet ontlopen dus ik heb uiteraard een kattenshirt bij de H&M gekocht,ik vind hem geweldig. Gecombineerd met een donkergroene broek, metallic gekleurde statement ketting en halfhoge Dr Martens draag ik 'm. En zeg nou eerlijk, zijn die katjes niet chique?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten