Pagina's

2011-08-27

Back to school!

Ik ben al een hele tijd niet meer op Blogger geweest, dus nu schrijf ik, een week na de vakantie, nog een bericht. Zoals velen van jullie moeten we weer naar school. Blergh, dat is misschien wel het laatste waar ik zin in heb. Maar ik heb voornemens gedaan, en ik probeer met een frisse start te beginnen, ik moet zeggen dat het aardig lukt. Goed beginnen met mijn huiswerk, nieuwe schoolspullen (zonder ook maar iets te missen) en natuurlijk een nieuwe outfit. Met al die spulletjes die ik in de vakantie heb gekocht ben ik helemaal blij, en na een aantal webshops te hebben bezocht en de superdikke H&M gids te hebben doorgebladerd ben ik up-to-date van de nieuwste mode. Wat ik onder andere heb gezien? Paardrij-achtige kleding (geruite colbertjes, truien met een bruine ovale stof op de mouwen), een kleur waar mee ik nooit iemand heb mee zien lopen (okergeel), verschillende kleuren strepen op kleding, stippen (eindelijk!!!) en koperkleurige sierraden, dieprood en donkerblauw.

Ik heb op polyvore.com weer een leuke set gemaakt, geïnspireerd op een meisje van mijn school. Ze had deze trui en een soortgelijke broek aan. Het stond haar heel mooi, maar ik weet niet of deze kleur mij wel staat. Dat meisje had namelijk een zwart/bruin haar. Snap je wat ik bedoel? Nou, ik hoop dat jullie deze creatie mooi vinden, ik maak denk ik nog een set, ik ben er een beetje verslaafd aan geworden denk ik...

Trui: 17,- H&M
hm.com
Ketting: €60,- Promod
promod.fr
Broek: €28,- H&M
hm.com
Clutch: $159,- Zara
zara.com
Schoenen: €494,-
jades24.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten