Pagina's

2011-06-12

Colourblocking

Colourblocking, dat is nou een trend waar ik dus helemaal weg van ben. Colourblocking is zoveel mogelijk (felle) kleuren bij elkaar combineren. De kledingstukken zijn apart meestal in een kleur. Wat ik ook erg leuk vind, is dat ze gecombineerd worden met nude-tinten. Ik ben vooral fan van de collectie van Gucci, want die heeft de gekleurde items gecombineerd met metallic accesoires. Dat ziet er wat mooier uit, want zo voorkom je dat het er te clowns-achtig uitziet.

















En de Primark, mijn favoriete budget winkel heeft ook een nieuwe collectie waar ook gebruik is gemaakt van Colourblocking. Snel een kijkje gaan nemen dan!



















En dit plaatje vond ik ook leuk. Al had de stylist(e) dat broekje beter zwart kunnen nemen. Ben jij fan?

3 opmerkingen:

  1. Dankje voor de lieve reactie, ik volg je nu ook x
    bbyangelx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is juist beter dat de stylist(e) het broekje niet zwart heeft gedaan, dan is het geen colorblocking meer, vind ik.

    x

    BeantwoordenVerwijderen